neděle 12. ledna 2014

CONCERT ONE DIRECTION IN BERLIN 11.5.2013


Tento zážitek, co jsem prožila snad ani nejde popsat. Je to prostě neuvěřitelné :) Splnil se mi můj sen, jeden z mnoha. Tak na tohle jsem vážně měla štěstí, ale jinak ho vůbec nemám. Pokusím se tady všechno napsat, ale určitě na něco zapomenu. Jinak, když budu přeskakovat, tak se omlouvám, ale já píšu, jak si vzpomínám. Ono to jinak nejde :)

11.5.2013 - 4:30 hodin jsem vstávala. Vraždicí hodina. Moc jsem toho nenapsala, ale to nic. Jela jsem vlakem do Prahy v 5:36. Ve vlaku jsem si dala několikrát kávu :D V Regiu Jetu je to zadarmo, tak proč ne. No, jak jsem přijela, tak mě tam vyzvedli a jeli jsme autem do Berlína. Cesta byla v klidu, jenom dlouhá :D

Něco málo po 2hodině odpolední - přijeli jsme před O2 World Berlin. Už tam stálo pár lidí :D My s Karolínou, jsme se šly podívat po městě. Ale šly jsme na opačnou stranu, takže jsme pořád potkávaly samé restauce a myslely jsem na Nialla, jakou musí mít radost :D Takže jsme si nic nekoupily. Což je pech, ale to je teď jedno.

Když byly 4hodiny, tak jsme se rozhodly, že už půjdeme před arénu, že už jste nemáme co dělat :D Tak jsme tam šly a hledaly jsem tam Češky :D Dvě jsme našly, ale nějak jsme za nima nešly, pak jsme potkaly jednu skupinku, ale ta nás přešla, takže taky nic. Tak jsme tak hledaly, až nás našla jedna Češka sama :D Začala nás tam objímat, a pak se všema jsme tam najednou začaly kecat :D Pak jedna se nás zeptala jestli jsme viděli kluky nebo někoho. A my, že ne. A ona nám řekla, že viděla polonahého Joshe jak vycházel z Tour busu, a pak že prý Liam se ji podíval do očí. Aaaaw. A taky, že jim zamávali a tak. Bylo tam hodně Polek a pořád křičeli a někam běhaly, a my jsme nevěděly vo co go :D Pak kousek od nás byl chlap, který točil právě pár Polek. A tak si říkáme, jakože co to je? A pak, že je to do filmu, tak my na něho, že chceme taky, tak řekl, že jo a natočil nás :D Tak jsme se tam postavily, držely českou vlajku a zakřičely jsme 'Czech directioners love One Direction' a pak jsme ještě jen tak křičely. Tak doufám, že to tam bude. Takže jestli mě tam uvidíte, tak se nezděste, jak tam vypadám :D Jestli to tam nebude, tak mu nakopu prdel :D Pak dvě holčiny točily ještě samy, takže možná i v tom videu bude :D Bože. Musím, pak najít ty společné fotky. Já je chci.

Dveře do arény se měli otvírat v 18:00, ale měli jaksi půlhodinové zpoždění, tak jako vždycky :D Tlačenice, jak něco. Ani dýchat jsem tam snad nemohla. Naše česká skupinka se nějak roztrhla, a tak jsme s Kájou zase zůstaly samy. Ale pak za nás přišly dvě holky, taky Češky :D Tak jsme celou dobu kecaly, než jsme se dostaly dovnitř :D Říkaly, že už byly na koncert v Londýně, na tom, který se točil taky do filmu, takže ony tam rozhodně budou. Protože držely vlajku a kamera byla na ně a tak. Takže já si myslím, že rozhodně ČESKO v tom filmu bude.
Ochranka v aréně, byla hrozná. Vzala mi pití, ještě, že jsem ten foťák měla v jiné kapse, protože určitě by mi to sebrala :D Brali tam foťáky a ty malé prý. Vyhazovaly nějaké transparenty, což nikdo nechápal. Nějaké plyšáky vzali, dali do krabice a odnesly klukům. Káje chtěla normálně vzít svert i vlajku, ani jedna to nepochopila, jako proč. Tak ji říkám, dej to do tašky a jdeme, nebo se zeptej :D Tak šla za jednou babou, kde si to prý měla nechat a ta se ji zeptala jestli je to jenom tričko a svert, Kája odpověla, že jo. A tak ji řekla, dej to do tašky a běž :D Vlajku měla mezi těma věcma, takže to dala do tašky a šly jsme :D Tak jako :D
Když jsme našly svůj sektor, tak tam už zpívala Camryn, a my jsme vlastně zjístily, že byla pár metru od nás jako venku před arénou. My jsme ji tam totiž potkaly, ale nebyly jsme si jisté :D No, a pak jsme zjístily, že to byla ona :D I když podle nás neuměla zpívat, tak aspoň jsme chtěly fotku. Jako mít s někym fotku, který je s něma na turné, je taky dobré :D Když jsme si pak sedly na svá místa, tak jakože, jsme si říkaly 'co? tak blízko přece nemůžeme být, ne?' Viděly jsme líp, než jsme si obě myslely :)


Já vím, trochu mázla, ale aspoň něco. ↑

Takže takhle jsme viděly na hlavní stage. Dám ještě jednu fotku, jak jsme asi viděly na tu stage uprostřed :)


Aréna než začali kluci ↑

Tak nějak jsme viděly na tu prostřední stage :)
Mám i pár videí, ale ty sem raději nebudu dávat. Protože tam hodně křičím a taky zpívám :D Takže nic. Jsou lepší videa, takže se koukněte na ně :) Bylo mi trochu blbě, protože jsem měla to pití a nechtělo se mi kupovat, protože jsem nechtěla promrhat nějakou minutu z toho pocitu. Jinak celý den mi to prostě nedocházelo, že jdu na koncert. Pořád jsem si říkala, jo tak jdu na koncert, no a co. A až jsem si tam sedla, tak pak jsem se začala třást a měla slzy v očích, protože až tam jsem si uvědomila, že je vlastně uvidím na živo a taky uslyším :D Jinak nebrečela jsem, měla jsem jenom slzy v očích. Všechny písničky byly dokonalé, prostě aaaaaaaaaaaaaaa. Ale rychle to uteklo. Vážně. Ach jo. Vykřičela jsem si hlasivky, že ještě teď mě trochu bolí v krku :D Byl to prostě úžasný zážitek na celý život. To prostě, já nevím jak to říct nebo popsat. To ani nejde :D
Snad v každém tom bloku byla Česká vlajka, takže rozhodně si nás určitě všimli. Museli.
Jsem si na 99% jistá, že si mě a Káji všiml Harry, Liam a Niall :D A taky jsem si docela jistá [nevím, proč, možná to není pravda, ale mám takový pocit, že jo], že si Niall všiml mého trička :D ↓


Nevím proč, ale mám ten pocit, že si toho všiml :) Ale vážně si jsem jistá, že určitě si Harry nás všiml, usmál se a zamával. Protože já jsem tam jak idiot mávala s tou vlajkou :D My jsme ji měli ze všech největší :D
Vedle mě seděly dvě němky a každé z nás daly dva oranžové balónky a řekly nám, ať je pak nafoukneme a házíme u LWWY, tak jsme taky udělaly :D U 'Little Things' jsme měly být potichu, ale Polky to zkazily, takže jsme na to vykašlaly a začaly řvát :D A u LT jsem čekala na ten Liamův beatbox, už jsem myslela, že ho neudělá, ale nakonec ho udělal. Prostě boží :D
Teď ty kluky miluju ještě mnohem více než předtím, jestli to vůbec jde :D
Já už nevím co mám psát. Jenom, že jsme tam potkaly Adama Mišíka, ale nemluvily jsme s ním a ani nemáme fotku. Zajímal se spíše o ty výherkyně :D
No domů jsem přijela až v 7 hodin ráno v neděli. Brácha pro mě přijel do Prahy, to bylo kolem 3hodiny ráno, a ještě 4hodiny cesta domů, takže tak nějak no. V autě jsem si trochu zdřímla, ale doma jsem ještě zalehla :D
JO! Při 'Kiss You' jsem volala kámošce :D Aby měla aspoň trochu pocit, že tam byla :D No včera mi říkala, že něco slyšela, ale spíše slyšela fanynky :D No, takže příští rok jdeme a budeme blíž k pódium !!
Určitě tady budou. Musí být !!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Já už vážně nevím co psát, takže jestli se mě na něco chcete zeptat ohledně koncertu nebo na něco jiného, tak své otázky pište do komentářů :))
Jinak později přidám pár fotek a animek co jsem našla :) Doufám, že si to někdo přečte a zanechá aspoň malý komentář.
Jinak se znovu omlouvám jestli jsem přeskakovala, ale ono to jinak nejde. Bohužel nemám fotografickou paměť, abych napsala minutu po minutě co šla :) Vážně se omlouvám. Určitě jsem na něco zapomněla, ale snad to nejdůležitější jsem napsala :)
A taky se omlouvám za sloh, ale to vážně jinak nejde :)

VĚŘÍM, ŽE KAŽDÁ DIRECTIONERKA SE DOSTANE NA JEJICH KONCERT! DŘÍV NEBO POZDĚJI, ALE DOSTANE! STAČÍ JENOM VĚŘIT!


DEN 11.5.2013 SE MI VRYJE DO PAMĚTI. NA TEN DEN NIKDY NEZAPOMENU. MŮJ NEJLEPŠÍ DEN V MÉM NUDNÉM ŽIVOTĚ !!


2 komentáře: